منطقه راز و جرگلان و غلامان

درج اخبار روزانه و معرفی توانمندیها محرومیت ها و فرصت های توسعه منطقه

منطقه راز و جرگلان و غلامان

درج اخبار روزانه و معرفی توانمندیها محرومیت ها و فرصت های توسعه منطقه

خلاصه خطبه های نماز جمعه منطقه راز و جرگلان مورخ۱۴/۱/۸۸

حضرت حجت الاسلام و المسلمین منصوری در خطبه ی اول نماز جمعه ی این هفته ی راز در خصوص مسئله ی تسبیح خدا مطالبی را عنوان فرمودند. ایشان ضمن بیان کردن آیات و احادیث فراوان از ائمه اطهار و پیامبر (ص) تسبیح را وسیله ی تشکر از خدا دانستند و همچنین فرمودند که تسبیح باعث نجات و آمرزش گناهان می شود و مختص انسان نبوده و تمام موجودات را شامل می شود. ایشان در ابتدای خطبه ی دوم، میلاد مسعود امام حسن عسکری (ع) را تبریک گفته و مطالبی را نیز در مورد اقدامات و خدمات آن امام همام به جامعه ی اسلامی بیان کردند. امام جمعه ی محترم شهر راز در ادامه به در پیش بودن وفات جانسوز حضرت فاطمه معصومه (س) اشاره کردند سپس به بحث در مورد سالروز فناوری هسته ای در ایران اسلامی و مقارن بودن آن با سالروز قطع رابطه ی آمریکا با ایران پرداختند و تحریم های اعمال شده از سوی آمریکا را مایه ی پیشرفت هر چه بیشتر انقلاب اسلامی دانستند. حجت الاسلام و المسلمین منصوری در پایان این خطبه به سالروز شهادت شهید مجید امانی درتاریخ 14/1/ 1367 اشاره کردند.
نظرات 2 + ارسال نظر
فرنوش دوشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 08:17 ب.ظ http://www.ehsasat.com

سلام .فرنوش هستم از وبسایت احساسات دات کام ! اگه عزیزی رو دارین که می خواین صداتونو به گوشش برسونید بیاید سایت ما . در ضمن می تونید به گمشده هاتون از سایت ما پیام بدین . برای وبلاگتون هم ابزار های جدید و بی همتا آماده کردیم . قربان شما - فرنوش

محسن صانعی جمعه 21 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 10:22 ب.ظ http://www.moosavi.40sotoon.net

سلام
وبلاگ شما در زمره‏ی وبلاگ اصلاح‏طلبان در آدرس http://www.moosavi.40sotoon.net/ به ثبت رسید.
لطفا:
1) راهنمایی فرمایید.
2) این سایت را به دیگران، به شیوه‏ی مناسبی معرفی فرمایید.
3) در صورت امکان فهرستی از سایت‏های مرتبط با انتخابات را که از خراسان شمالی مدیریت می‏شوند (خواه موافق مهندس موسوی خواه فرد دیگری) را برایمان معرفی فرمایید.
با احترام بسیار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد